Veranderen van gebruikersgegevens

Hoe de dood van de gebruiker te melden aan de dienstencheques?

Om de dood van de gebruiker om de dienstencheques melden, stuur dan de overlijdensakte :

  • per koerier: Sodexo, Dienstencheques Cell, Pleinlaan 15 – 1050 Brussel,

Account van de gebruiker wordt geblokkeerd na ontvangst van de overlijdensakte.

Een gebruiker van dienstencheques is gestorven. Hoe het ongebruikt dienstencheques terugvorderen?

Om terugbetaling aan te vragen voor de dienstencheques van een overleden persoon, u moet :

stuur de overlijdensakte per post naar Sodexo, Dienstencheques Cell, Charles Lemairestraat 1-1160 Brussel,

Aanvraag voor een terugbetaling van de dienstencheques door te kiezen voor één van de volgende opties :

De terugbetaling kan alleen worden gemaakt op één van de rekeningen die eerder gebruikt om de dienstencheques bestellen. De terugbetaling kan ook worden gedaan om rekening te houden van de notaris. Om dit te doen, stuur dan een schriftelijk verzoek van de notaris die u wilt de terugbetaling te ontvangen op uw rekening.

Ik verhuisde, wat moet ik doen?

Als u verhuist of als uw contactgegevens verandert, moet u deze wijzigingen te melden. Om uw contactgegevens te wijzigen heeft u de keuze tussen :

  • vul het online formulier op de website,
  • wijzigen van de gegevens op de beveiligde zone :
    Klik op « Contactgegevens » en « Gegevens wijzigen »,
  • Stuur een e-mail met vermelding van :
    • Uw naam en voornaam,
    • Of u nu een gebruiker van dienstencheques,
    • Uw persoonlijke gebruikersnummer (12 cijfers),
    • Uw identificatienummer bij de sociale zekerheid (INSZ), aan de achterkant van uw identiteitskaart vermeld,
    • Uw e-mailadres,
    • Uw oude adres,
    • Uw nieuwe adres.

Alle categorieën van vragen