Hoe gebruik de elektronische dienstencheque ?

Geplaatst op

Hier zijn de stappen van het systeem van elektronische dienstencheques dat u betrekking hebben op:

  • U bestellen de dienstencheques elektronische. Uw elektronische portemonnee wordt automatisch ingevuld en zichtbaar op uw Beveiligde Zone.
  • Aan het einde van de aflevering van de huishoudster, de huishoudster bevestigt de goede prestaties van zijn prestaties door te bellen naar het gratis nummer 0800/400.89 via de telefoon.
  • Uw erkende controles bedrijf en valideert de door telefonisch door de huishoudster (uiterlijk 5 dagen na levering) informatie.
  • Je controleren en bevestigen van de levering op uw Beveiligde Zone (binnen 9 werkdagen na levering).
  • Na de periode van 9 werkdagen vanaf de levering, wordt deze automatisch gevalideerd zonder uw tussenkomst.

* Om automatisch ontvangen elektronische dienstencheques wanneer u een service voucher bestelt, moet u het type media dat u wilt uw gegevens wijzigen.

Meer info?

Gebruik van dienstencheques